Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2007 22:47 - секс за една нощ, има ли дядо коледа или вредна ли е бирата?...
Автор: julienne Категория: Лични дневници   
Прочетен: 531 Коментари: 1 Гласове:
0



едно време наистина вярвах в дядо коледа - някой от нашите звънеше на вратата и аз тичах да отворя, ..намаше никого отвън, но подаръците бяха под елхата. наистина се изумявах на бързината му..или исках да вярвам...


по - късно, започнаха заблудите от друг тип - като вечна любов, изпълващо щастие и безоблачно бъдеще...със сигурност се изпариха със скоростта, с която и дядо коледа изчезваше:(
всъщност аз нямам причина да съм "черногледец" - напротив- може да ми е адски трудно да си намеря причина денят ми да е хубав, но я търся и ,ако не я намеря, си я измислям. и пак си го правя.но понякога просто е невъзможно. и тогава ставам непонисима и лоша -  и не ме обичат много:)

секс за една нощ - лошо няма, стига чувството за вина да не е по - силно от неудовлетвореността във връзката с човека до теб. ама понякога е наистина трудно да намериш "теглилка" и да ги сравниш. затова-  не правя компромиси. нито с едното, нито с другото.

най - често и най - напоследък - само със себе си.

защото започвам да се изгубвам, и единственият начин да се намеря е в хората които ме обичат.
и може би - в писането на разни истини....

за което благодаря.


:)


Тагове:   дядо,   нощ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. varg1 - аз смятам
20.12.2007 12:37
че искам снежанка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julienne
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12905
Постинги: 4
Коментари: 8
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930